قصص سكس محارم راشل ينيك ابنته ويضرب عشره على بزها الجميل

سكس بنات سكس محارم سكس محارم اخوات قصص سكس ءىءء حصان ءىءء حيوان ءىءء حيوانات ءىءء حيوانات مع بنات ءىءء حيونات ءىءء كلاب احلي قصص سكس النيك ال النيك ال بقميص بزاز ة كبيرة بلدي بورن حصان بورن حيوان بورن حيوانات بورن حيوانات مع بنات بورن حيونات بورن كلاب تحميك تحميل قصص تحميل قصص سكس جنس حصان جنس حيوان جنس حيوانات جنس حيوانات مع بنات جنس حيونات جنس كلاب سكس حصان سكس حيوان سكس حيوانات سكس حيوانات مع بنات سكس حيونات سكس كلاب ق سكس خلفى قص سكس محجبات قصص بنات شراميط قصص دياثة قصص سحاق قصص سكس قصص سكس ازواج قصص سكس امهات قصص سكس بلدي قصص سكس جديدة قصص سكس خلىجي قصص سكس زوجة قصص سكس ساخن قصص سكس سعودي قصص سكس طيز قصص سكس مجبات قصص سكس مسرب قصص سكس مشاهير قصص سكس نار قصص سكس نسوانجي قصص محارم قصص محارم راشل قصص نسوانجي قصص نيك قصص نيك ة نيج حصان نيج حيوان نيج حيوانات نيج حيوانات مع بنات نيج حيونات نيج كلاب نيك حصان نيك حيوان نيك حيوانات نيك حيوانات مع بنات نيك حيونات نيك كلاب

قصص سكس محارم راشل ينيك ابنته ويضرب عشره على بزها الجميل

قصص سكس محارم راشل ينيك ابنته ويضرب عشره على بزها الجميل سكس بنات مع ولاد سكس نار

قصه سكسي محارم سكس محارم  سكس نيك جامد

انا شاب عندي 25 سنه وليه اخت اسمها ميرا عندها 37 سنه جميله جمال مايتوصف كانت اختي

الكبيره وكنت بحترمها جداااا ولما تزوجت واصبحت انا وامي وابي في الشقه لذلك كنت ديما في عزله

لوحدي في غرفتي علي الكمبيوتر والنت كنت بحس بملل ديما وفي يوم كنت بعمل دون لود لفيلم

اجنبي ولما اتفرجت عليه اكتشفت انه فيلم حارم لاخ مع اختك بس كانت قصه روعه شدتني اووووي

وكان حب قوي بي الاخ واخته لذلك تاثرت بالفيلم جدا لحد ما جاء اختي ميرا في يوم الي البيت وكانت

غاضبه من زوجها وكانت مشاكل ماديه وقررت الطلاق منه وكانت ديما حزينه في البيت وفي يوم

قررت اني اخرجها من الحزن وقلتلها تعالي يا ميرا نتفرج سوا علي فيلم علي النت واتفرجنا سوا

وكنا في الشتاء والجو برد واعدنا علي السرير سوا واتغطينا وانا جمبها قلتلها مالك يا ميرا ديما

لذلك حزينه قالت مفيش يا وليد انا بس زهقانه شويه قلتلها انا اخووكي احكيلي ايه مزعلك قالت تعرف

يا وليد انت الي مهون عليه الملل الي انا فيه دا قلتلها يا ميرا انتي مليون شاب يتمناكي ويتمني

لذلك كلمه منك انتي جميله ولسه صغيره وفجاه حضنتني اووووي وقالت يا حبيبي يا وليد انت اخويه

وحبيبي وديما ترفع معنوياتي لفوق حضنتها انا كمان وفضلت ادعك في ظهرها ولما حست سابت

قصه سكسي اخوات راشل ينيك ابنته ويضرب عشره على بزها الجميل

حضني بسرعه وحسيت انها وشها اتغير وزعلت وسبتني وخرجت من الغرفه وراحت

غرفتها حسيت اني عكيت الدنيا وهي كانت بتحضني حضن اخويه بس انا زوتها

وحضنتها بشهوتي وخرجت وراها ودخلت غرفتها وقلت لها انتي زعلتي مني يا ميرا

لذلك قالت يا وليد اللي انت عملته دا ما يتكررش تاني انت فاهم انت ازاي تعمل كده انا

اختك انت اجننت انا ممكن اقول لبابا دلوقت وافضحك اترجتها وقلتلها لا ارجوكي يا ميرا

بلاش انا مش هعمل كده تاني سمحيني قالت طيب اخرج دلوقت وروح غرفتك ومرت الايام

وميرا كانت بتاخد بالها من كل الي بتعمله معايا من بعد الي حصل وكنت حاسس

لذلك اني كل يوم بيزيد حبي ليها بقووه وكان حب مش اخويه لا حب عشق بجنوون وكانت

لما تستحمه كنت بحاول ابص عليها من خرم الباب مكان مفتاح الباب كنت بشيله واخبيه

لذلك علشان متحطهوش في الباب وكنت بشوف اجمل جسم في الدنيا وكانت ديما لازم تمارس

العاده وهي بتستحمه تحت الدش وكنت بتخيل اني نايم عليها وبدخل زبي بكسسها اووووي

قصه سكسي محارم راشل ينيك ابنته ويضرب عشره على بزها الجميل

وهي بتمارس العاده وكانت لما تستحمه كانت بتطلع تنام علطول وكانت بتقفل باب غرفتها

عليها وفي يوم امي وابويه قرروا انهم يسافرو البلد ووصوني علي اختي اني مسبهاش

لوحدها وانزل وقررت اني لازم انيك ميرا باي طريقه لانها كانت فرصه مش هتتعوض

لذلك قررت اخبي مفتاح غرفتها علشان متقفلش علي نفسها وهي نايمه وكنت ديما بكون

معاها نتغدي سوا وننظف الشقه سوا ونعمل الاكل سوا ومن وقتها اتغير معمله اختي

معايه شويه وفي يوم كنا اعدين نتفرج علي التليفزيون بليل وكانت نايمه علي بطنها

لذلك علي السرير وكانت لبسه بنطلون براموده وكنت مركز علي الهنشه مش علي الفيلم

وهي بتبص عليه لحظت اني ببص علي الهنشه بتاعتها راحت اتعدلت واعدت علي

لذلك السرير وكنت اعد هجنن واحضنها وادخل زبي بكسها وكان زبي واقف وهي لحظت

ان زبي باين من البنطلون وواقف وكات بتكلم معايه وتقولي عيزين يا وليد نجيب

اكل لبكره علشان مفيش في البيت اكل قلتلها حاضر يا وميرا وكانت بتبص علي زبي لانه واقف وكبير اووووي

Comments