قصص محارم اخوات رائد ينيك اخته آيتن شرموطة الويب كام

قصص محارم اخوات رائد ينيك اخته آيتن شرموطة الويب كام

قصص محارم اخوات رائد يتحرش باخته آيتن وينيكها بمختلف الاوضاع فى

قصة محارم اخوات من سلسلة رائعة من النيك الساخن من قصص محارم اشقاء

حيث انه هائجاً على جسم اخته آيتن الجميلة التى تعشق النت وقراءة القصص

الجنسيه التى منها قصص محارم اخ واخته وهنا قرر رائد ان يجعل اخته آيتن

الشرموطة تقراء قصتها الحقيقة بعد نياكتها الساخنة فى كسها الملتهب العاشق

قصص سكس محارم بان انيكها فى كسها لتصبح قصص كس محارم اخ واخته

المشتهيه نيك والعاشقة قصص سكس المحارم والتى ادمنت التعري لاصدقاء صفحتها

المستعارة على الفيس بوك والتحدث فى قصص السكس الملتهبة وخاصة النوع الرائج

من هذه القصص المثيره وهو قصص محارم اخوات حيث انها اكثر اثارة ومتعة لدرجة

انها لا تترك غرفتها الا قليلا من الوقت لتشبع رغبتها فى التعري لاصدقاءها المشتعلين

بالشهوة الذين تفتح لهم كاميرا الويب كام وتلعب فى كسها وفى طيزها وتفرك فى حلماتها

الساخنة وتضرب فوق طيزها الطريه وتبدل ملابسها الداخليه وتنام وتصحى وكاميرا الويب

كام مفتوحة بث مباشر ، فبدأت اشك فى امر اختى آيتن واردت ان اعلم ماذا تفعل كل

هذا الوقت فى اوضة نومها

قصص محارم الاخوات رائد وآيتن التى تتعري امام الويب كام لاصدقاءها

اكتشافى لاختى آيتن انها تتعري على الويب كام واجبارها على نياكتها

فدخلت غرفتها وكان الاب مقفولا برقم سري فاستخبيت وراء ستارة البلاكونة ودخلت

آيتن مرةً اخري الى غرفتها ونزعت البجامة التى كانت ترتديها ولبست لانجرس اسود

وانا زبى فى كامل انتصابه عليها لحد الان واتمنى لو تكون عشيقتى او تدعنى انيكها

ولكن كيف انها اختى التى ستفضح امري اذا حاولت ذلك وفى تلك الاحاسيس الحارة

والرغبة الملتهبة حول كيفية نيك كس اختى وجدتها تفتح الاب وتاتى بصفحة الفيس

بوك ثم تفتح البث المباشر لاصدقاءها الشهوانيين وهنا صدمت مما تفعله ولكننى

وجدت زلة على اختى آيتن ومن هنا علمت ان كسها هذا للعرض لاصدقاءها ولى

انا بالفعل وشىء ملموساً اذا فاجئتها بوجودي الان ، وخرجت من وراء الستارة

وحينما راتنى صدمت وجن جنونها وهى تقفل اللاب وتدري فى جسمها العاري

فقولت لها يا سلام شرموطة ومستحية ولبيوة ومكسوفة انتى بتخبى جسمك منى

وبتعريه لكل الناس على النت فقالت ارجوك وطى صوتك بابا او ما ما تسمعك

فقولت لها دا انا هافضحك فقالت لى ارجوك من فضلك بلاش تعمل كدة ونزلت

على رجلى تبوسها عشان ما افضحهاش فاحنيت راسي ومسكت بيدها ورفعتها

لاعلى وقولت لها لن اقول لاحد ولكن بشرط فقالت لى وهى متلهفة وما هو الشرط

فقولت لها ان تتعري امامى كما تتعري لاصدقاءك فقالت حاضر يا اخويا .

قصص محارم اخت واخوها ونيك ساخن بعد مسك زلة تعري اخته امام الويب كام بملابس شفافه وضيقه

آيتن تتعري امامى لتصبح شرموطة لى وسوف انيكها واطفىء شهوتى اليها

وسرعانا ما خلعت كامل ملابسها واصبحت عارية تماماً بكسها زات الشفرات البارزة والبظر الكبير

البنى المتلاءلاء فوق فتحة كسها زات الضفتين السمينتين وانتصب زبري على كس وطيز اختى

وقولت لها انا عايز انيكك فقالت انا تحت امرك نيكنى انا ملكك فقولت لها كونى كالعاهرة والشرموطة

فقالت انا شرموطة لك وانت دكري نيكنى كيفما تشاء فسالتها هو انتى مفتوحة فنظرت

للاسفل ووضعت عيونها بالارض فقولت لها لا تخافى فانا لن اخبر احد وساقف بجوارك

حتى اذا قررتى الجواز فمن ناحية الشرف لا تقلقى فهناك العديد من الحلول فقالت لى

بجد يا رائد قولتلها وابو الجد يلا بئا انا هايج وعايز انيك اللبوه بتاعتى ، وكبرتى يا آيتن

وبقيتى متناكة ومفتوحة وبتتعري على الويب كام ودلوقتى انا اللى هانيكك تعالى على زبى

يا شرموطة فقالت بكل خضوع انا ملكا لك هى افعل بجسمى ما تشاء فقولت اى نوع من

النيك بتحبيه قالت رضاعة زبك وتدخله فى طيزى وتنيكنى فى كسيى وتجيب لبنك على وجهى

فقولت لها دا انتى محترفة بئا فقالت لى طالعة لاخويا اللى اوقعنى تحت رحمة زبه كما

اوقعت الكثير من الرجالة تحت رحمة كسي وكانوا بيتمنوا يشوفوا حلمة بزتى ويدفعوا

الشيء الفلانى فقولت لها هاديكى الفلوس اللى انتى عايزاها بس انتى ادينى جسمك كما

سلمتيه للغريب وهذا شىء يخصك ولكن نيك كسك يخصنى انا فقالت وانا ملكك نيكنى

براحتك .

قصص سكس محارم
قصص سكس محارم

نيك طيز اختى وكسها بعنف على الارض لازلالها امام زبي

فاخذت اختى آيتن على الارض لازلالها ونيكاتها فى كسها بعنف وفى خرم طيزها

الواسع وانا افرش لها واعضعض بزازها واقطف رحيق حلماتها البنيه والعب فى

بزازها الطريه ونزلت الى كسها المشعر شعر بنى فما اجمل شعرتك زات اللون

البنى يا اختى الجميلة ، ادينى كسك المشعر عشان عايز افشخه وهى تهيج وتتصبب

عرقاً تحت جسمى الثقيل وانا راكباً فوقها وادق فى كسها حتى وصل زبى للبويضات

وقولت لها هل زبى انا الممتع اكثر ام زب من قام بفتحك فقالت لى لم يفتحنى احد

فانا كنت هائجه على زب صديقى على الفيس وهو يفتح البث المباشر ولن اتمالك شهوتى

فادخلت اصابعى فى كسي فضاع شرفى وفقدت غشاء بكارتى واصبحت مفتوحة فقال

لها والان اصبحتى متناكة اخوكى اللى بينيكك وراكب كسك دلوقتى يلا كمان ادينى خرم

طيزك الواسع وياتري خرم طيزك واسع من على الويب برضو بصباعك فقالت لى

بصراحة انا كنت بتناك فى طيزى من المستر بتاع الرياضة عشان ينجحنى فى الامتحانات

فقولت لها أه عشان كدة كنتى بتنجحى فى الرياضة وانتى مش حافظة جدول واحد ، فضحكت

اختى الشرموطة آيتن واكملت نياكتها فى خرم طيزها الواسع وفى كسها وبين بزازها

وتحت الابط المشعر وفى كل هذه المناطق كنت اقذف لبن زبى الساخن الذي كالحمم البركانيه

فوق بزاز وطيز اختى وبداخل كسها الذي كان ياتى بشهوته اللزجة اكثر من ثلاثة مرات فى

هذه الليلة وذلك لشهوة اختى آيتن الكبيره وعشقها للنيك والجنس والتعري والاغراء .

قصص سكس اخوات
قصص سكس محارم

Comments